dissabte, 19 de març del 2011

Llibres infantils sobre el pare: Guia de lectura / Libros infantiles sobre el padre: Guía de lectura


Us recomanem uns quants llibres il·lustrats i àlbums, per a xicotets i grans, on el pare és el protagonista principal. Pares de tots tipus que tenen fills ben diferents.

Llibres infantils sobre el pare i la paternitat: Guia de lectura

Libros infantiles sobre el padre y la paternidad: Guía de lectura
    
-Anthony Browne. Mi papá. Ed. FCE

-Papás del mundo. Ed. La Galera *

-Bisinski / Sanders. Todos los papás. Ed.Corimbo *

-Gabriela Keselman / Emilio Urberuaga. Este monstruo me suena. Ed. La Galera *

-Ross Collins. ¡Mi papá es genial! Ed. Blume *

-Montserrat Tobella. Papá. Ed. Edebé 

-Ophélie Texier. Papá lobo. Ed. Corimbo *

-Manuela Monari /Evelyn Davidd. En los hombros de papá. Ed.  ItsImagical

-Nadine Brun-Cosme. ¡Hoy lo hace papá! Ed. Corimbo *

-Carl Norac / Ingrid Godon. Mi padre es un gigante. Ed. Símbol *

-Michael Rosen / Helen Oxenbury. ¡Vamos a cazar un oso!. Ed. Ekaré 

-Abigail Wilentz. Papá, ¡Eres el mejor!. Ed. Pearson Educación 

-Mireille d'Allancé. Siempre puedes contar con papá. Ed. Corimbo *

-Philip Waechter. Días de hijo. Ed. Lóguez

-Harriet Zifiert/Amanda Hale. 33 cosas que sólo hacen los padres. Ed. SM

-Alain le Saux. La caja de papá. Ed. Corimbo *

-Jillian Harker / Kristina Stephenson. Te quiero, papi. Ed. Parragón

-Isabel Martins / Bernardo Carvalho. P de papá. Ed. Kalandraka

-Daniel Nesquens / Jesús Cisneros. Papá tenía un sombrero. Ed. Anaya Infantil y Juvenil *

-Bénédicte Guettier. El papá que tenia 10 hijos. Ed. Casterman

-Estrella Burgos / Miguel Tanco ¿Cómo es tu papá? Ed. FCE

-Alison Ritchie / Alison Edgson. Papá y yo. Ed. Pearson Alhambra

-Nadine Brun-Cosme / Michel Backès. ¡Hoy lo hace papá! Ed. Corimbo *

-Eric Carle. Papá, por favor, consígueme la luna. Ed. Kókinos

-Wendy McCormick. Papá, ¿me echarás de menos? Ed. Everest 

-Kate Banks / Lauren Castillo. Un día con papá. Ed. Juventud *

-Edgar Keret / Rutu Modan. Papá escapó con el circo. Ed. FCE 

-Alain Serres / Bruno Heitz. Terrible. Ed. Libros del Zorro Rojo

-Dan Yaccarino. Todos los viernes. Ed. Intermón Oxfam *

-Ole Könnecke / Rafik Schami. Cómo curé a papá de su miedo a los extraños. Ed. R que R *

-Regalo para mi papá. Ed. San Pablo 

-David Gossman. Un niño y su papá. Ed. Montena

-Marc-André Bouchard / Quentin Blake. Con la cabeza en otra parte. Ed. Combel

-Cecilia Eudave / Jacobo Muñiz. Papá oso. Ed. A buen paso

-Gabriela Keselman / Avi. Si tienes un papá mago. Ed. SM 

-Baron Baptiste / Sophie Fatus. Mi papá es de plastilina. Yoga para padres e hijos. Ed. RBA

-Davide Cali / Anna Laura Cantone. Un papá a la medida. Ed. Edelvives *

-Janosh. Papá león y sus felices hijos. Ed. Kókinos *

-Claude K. Dubois. Una historia a dos. Ed. SM 

-Thierry Robberecht / Philippe Goossens. Mi padre fue rey. Ed. Edelvives *

-Lawrence Schimel / Alba Marina. ¡Vamos a ver a papá! Ed. Ekaré *

-Dennis Whelehan / Tim Archbold. La padreteca. Ed. Edelvives

-Elisabeth Zöller / Els Cools y Oliver Streich. Óscar, papá y el trampolín de tres metros. Ed. Alfaguara 

-Toon Tellegen/ Rotraut Susanne Berner. Mi padre. Ed. Siruela 

-Daniel Nesquens / Sergio Mora. Papá tatuado. Ed. A buen paso

-Jiro Taniguchi. El almanaque de mi padre. Ed. Planeta Agostini

-Rudyard Kipling/Mauro Evangelist. Carta a un hijo. Ed. Edelvives

Tots els llibres que tenen un asterisc ( * ) estan en castellà i català.

La il·lustració és de Sergio Bumatay.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...